Na
vrh
 

SENCOR

Brand Sencor

SENCOR je tvrtka za potrošačke elektronske uređaje, osnovana u Japanu u kasnim šezdesetima te je stekla prestižan status u području audio tehnologija. Početkom 1990-ih, kada je SENCOR postao europski brand, paleta proizvoda se značajno proširila. SENCOR je brand koji povezuje japansku tradiciju vrhunske tehnologije i modernih trendova udobnog življenja, unaprijeđene emocionalizmom, individualnošću i zabavom. Tvrtka je poznata po širokom asortimanu proizvoda, dizajnu, inovaciji i uslužnosti.

SENCOROVA PRIČA

  • Tvrtka je osnovana u Japanu 1969. godine tijekom japanskog razvoja elektronike.
  • Naziv je nastao kombiniranjem japanske riječi "sen", u značenju 1,000 i latinskog pojma "cor" – srce.
  • Logotip je sadržavao slovo "o" kao crvenu točku – simbol izlazećeg sunca i obećanje kvalitete.
  • Filozofija branda je orijentacija prema ljudima, uslužnost i proizvodi jednostavni za korištenje.
  • 1972. godine dogodio se napredak s prvim SENCOR kazetofonom za više zapisa.
  • Sedamdesetih se tvrtka proširila po Aziji i Europi, SENCOR kazetofon je postigao veliki uspjeh u Velikoj Britaniji.
  • Izvanredna razina razvoja iza SENCOR proizvoda omogućila je uvođenje revolucionarne i potpuno nove tehnologije – "obratna" funkcija na kazetofonu ili dvostrukom kazetofonu koji ima mogućnost snimanja.
  • SENCOR uvodi potpuno nov proizvod – auto kazetofon i postaje vodeći bran za auto kazetofone.
  • Tvrtka se početkom 1990-ih seli u Europu i logotip se mijenja.
  • Kroz prvo i drugo desetljeće 21. stoljeća, raznolikost proizvoda brzo raste i SENCOR sada proizvodi široku paletu potrošačke elektronike i otkriva potpuno nove proizvode.
  • Sve veći naglasak se stavlja na dizajn, boje, eleganciju pakiranja i neprekidnu inovaciju.
  • Danas SENCOR opskrbljuje dućane s preko 1000 vrsta proizvoda u šest grupa asortimana u 25 zemalja svijeta.
  • Priča koje je počela 1969. godine se nastavlja. I nastavlja se u stilu.

Povijest

Porijeklo

onas_1.jpgPriča iza SENCOR branda započela je više od 20 godina prije njegova početka. Japan se bavio pitanjem kako pokrenuti svoje gospodarstvo, uništeno ratom, a jedan od načina je bio kroz kupnju znanja iz SAD-a i Europe, uz pomoć države, u koje su Japanci uložili preko milijarde dolara. Japanu se smiješio novi početak - elektronika. Prijeratnim tvrtkama (Panasonic, Hitachi, Sharp) pridružile su se nove tvrtke - Sony, Akai, Sanyo, AIWA, a 1969. godine  SENCOR. Bilo je to u kasnim 1960-ima, u vrijeme nemira i revolucionarne promjene u cijelom svijetu, što je predstavljalo značajan obrat događaja za Japan i njegove tvrtke elektronike. Uvezena tehnologija nije se mogla nositi s potražnjom, što je rezultiralo padom, a zadatak Japanu je bilo revolucionarno lansiranje vlastitog istraživanja i razvoja, otkrivajući nove tehnologije, nove proizvode. Japansko tehnološko čudo je moglo započeti.

1969., godina koja je sve promijenila

onas_2.jpgAutor Rob Kirkpatrick naveo je 1969. kao „Godinu koja je sve promijenila." Amerikanci su hodali po Mjesecu, Rusi su osvojili Veneru. Internet je rođen – prvo računalo je spojeno na mrežu. Presađeno je prvo umjetno srce. Rat u Vijetnam je uzeo maha i spontani proturatni protesti su sve više jačali, kulminirajući na Woodstock festivalu.

Rođen je Punk. ...

I tijekom ovih lanaca događanja, usred nemira i revolucionarnih vremena, u Japanu je osnovan SENCOR. Brand tisuću srca (SEN na japanskom jeziku znači 1,000, COR ja latinski za srce). Svatko mora svoj posao obavljati svim srcem, inače će uspjeh izostati. Hrabra srca, želja i jasna mašta u kombinaciji s tradicionalno japanskom disciplinom, radnom etikom i perfekcionizmom. Malo crveno sunce (slovo "O") je stajalo na logotipu. Ono je jedno od najznačajnijih simbola Japana, zemlje izlazećeg sunca. Za SENCOR, međutim, ova "crvena točka" je također značila obvezu: "Kvaliteta naših proizvoda uskoro će biti usporediva s apsolutnom većinom elitnih svjetskih brandova" (u to vrijeme predstavljena Blaupunktom s legendarnom plavom točkom u logotipu).

onas_3.jpg

Širenje u 1970-ima

  Svijet se u 1970-ima bavio naftnom krizom, a japanski proizvođači elektronike su rasli. SENCOR je bio jedan od njih. Od samog početka je bilo jasno, brand je točno znao u kojem smjeru ide. Kvaliteta u sektoru elektronike je bila apsolutno nužna , SENCOR je bio orijentiran prema cilju te je uspješno pribavljao dodatne osobine – inovacije i raznolikost, drugačiji i originalan dizajn, boje, jedinstvena svojstva i dostupnost, jer je od samog početka fokus SENCORA bio na ljudima, ne ljubitelju uređaja, sakupljaču ili snobu. Tvrtka je počela izvoziti širom Azije i Europe te postupno širila svoje tržište na svij pet kontinenata. SENCOR kazetofoni i auto kazetofoni su postali hit u Velikoj Britaniji, te ubrzo u cijeloj Europi. Najveći revolucionarni trijumf SENCORA je prvi ikada, te u mnogome proboj, kazetofon za više vrpci, predstavljen već 1972. godine. SENCOROVI stručnjaci ubrzo su donijeli nove revolucionarne tehnologije na, uključujući "obratnu" funkciju kazetofona, dvostruki kazetofon s mogućnošću snimanja, ili prijenosni stereo – jedan od prvih prijenosnih Hi-Fi sustava opremljenih s Dolby NR® sustavom smanjenja šuma. SENCOR daje Europi nov pristup auto radio i prije svega uvodi potpuno nov proizvod– auto radio s kazetofonom.

Proizvodi s dušom, napravljeni iz srca

Tehnologija nije bila jedina snaga vodilja iza priče o počecima SENCORA. Ulogu je igralo i ranije spomenuto srce. SENCOR je inzistirao da ljudi uživaju u korištenju njihovih proizvoda. I zato je bilo vrlo važno da proizvodi imaju originalan i zanimljiv dizajn, jednostavni za upotrebu i intuitivni, da nisu samo moderna elegancija, već nasuprot, da proizvodi nude varijacije boja, što kupcima omogućuje pravo na individualizam i stvaranje spone između čovjeka i tehnologije. U to vrijeme SENCOROV moto je bio – Zašto čovjek ne bi uživao u svojim elektronskim uređajima? Taj moto se održao do danas.

onas_4.jpg

1990s – preseljenje u Europu

 U 1990-ima, SENCOR postaje europska tvrtka. Upravljana iz Europe, s proizvodnjom u azijskim i europskim državama, međutim, sa srcem u dalje u Japanu. SENCOR logotip se mijenja, no nastavlja slijediti najbolje tradicije izvedene iz japanskog tehnološkog čuda i dosljedno prati plan razvoja koji su postavili izvorni osnivači. Svijet se promijenio, postao je manji, ali vizija i želje su ostale iste. Smjer u kojem se SENCOR brand kreće leži u kombinaciji japanke tradicije i kvalitete s europskim znanjem poslovanja. Srce ponovno zauzima mjesto u prvom redu. I ako netko kaže da emocijama nema mjesta u poslovanju, zaista su u krivu.

Danas

onas_soucasnost.jpg

Raznovrsnost i inovacije

SENCOR se danas fokusira na nekoliko trendova, čime postaje ekskluzivni brand na svjetskom tržištu. Prvo i najvažnije je široka paleta proizvoda. Kao što je bio slučaj u Japanu u 1970-ima, a i diljem svijeta na početku trećeg tisućljeća (SENCOR sada opskrbljuje proizvode u više od 25 zemalja širom svijeta, SENCOR reagira na sve aktualne teme i stalno širi svoj portfelj proizvoda, koji danas sadrži više od tisuću artikala u šest kategorija proizvoda (potrošačke elektronike, tablete i telefone, uredsku opremu, auto elektronike, kućanskih proizvoda, zdravlje i ljepota) i još se proizvoda dodaje iz mjeseca u mjesec. I tako, dok drugi brandovi stalno govore o inovacijama, SENCOR ih neprekidno unosi u svoj asortiman proizvoda.

Dizajn i boje

Dizajn je jednako važan. Sami proizvodi i njihovo pakiranje. Za određene kategorije proizvoda, SENCOR nudi najširi spektar boja bez iznimke. Boje se savršeno slažu, tako da svatko tko kupuje deset različitih proizvoda u istoj boji, primjerice ljubičastoj, može biti siguran da će svi imati istu nijansu. SENCOR se odlučio riješiti melankoličnih i konzervativnih blijedih kuhinja i stanova, unoseći boju i individualnost. Svatko može pokazati svoju osobnost odabirom boje. Ovdje se odnos čovjeka i elektroničkog uređaja rađa i jača funkcionalnošću, jednostavnošću korištenja i dobrom uslugom. I, naravno, dostupnost, jer kad je u pitanju politika cijena, SENCOR se drži sljedećeg pravila: kvaliteta po prihvatljivoj cijeni - ni lipe više! Pakiranje proizvoda se također smatra nekonvencionalnim i individualiziranim. Pakiranje pokazuje točno koji je proizvod unutra, uključujući i precizan prikaz boja.

Prikaz kao
Sortirano po
Prikaz po stranici

Pretvarač napona Sencor Y50 U

Pretvarač napona 230 V -> 12 V za putni hladnjak
149,00 kn

Sencor SLE 3257TCS LED TV

Sencor tv 32“ sa T2 i satelitskim prijemnikom 2 godine garancije.
1.499,00 kn

Sencor televizor SLE 2459M4

GARANCIJA 2 GODINE
1.199,00 kn

Sencor televizor SLE 3214M4

Dimenzije sa stalkom (duljina x visina x dubina):730x486x280 mm
1.449,00 kn

Sencor televizor SLE2461TCS -T2/S2

Dimenzije sa stalkom (duljina x visina x dubina): 535 x 370 x 169 mm
1.199,00 kn